zaterdag 24 maart 2012

Crisis

De recessie knaagt verder, bittere armoede loert en de kinderen, verwende apen, willen schoenen voor school. Uit louter winstbejag ben ik er dus toe overgegaan hier een reclameblokje toe te laten.

Kijken naar het voorlopige resultaat van deze commerciële ingeving was een, eh, confronterende ervaring. Op basis van de inhoud van mijn blog had google razendsnel de volgende advertenties geselecteerd:

  • relatietherapie
  • hulp bij burnout
  • online psycholoog



Een mokerslag.


Ik maak me nu ernstige zorgen, ook over u. Misschien moet ik een disclaimer plaatsen: lezen kan labiliteit en relatieproblemen veroorzaken. Of: sorry, de auteur is blijkbaar een beetje overspannen.

Het lijkt me maar het beste dat ik vandaag een dagje blogvrij neem, en eens diep ga nadenken over wat er schort aan mijn blog, mijn psyche en mijn huwelijk. Of aan mijn lezers, natuurlijk.



7 opmerkingen:

  1. Mij wordt hier een vakantie in de Dolomieten 'aangepraat' ....da's zo slecht nog niet ;-)
    Heb je wel eens gekeken met welke zoekwoorden mensen op je blog uit komen? Daar zitten ook vaak typische woorden tussen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hieronder dat er eenvoudige manieren zijn om al mijn kilo's kwijt te raken. Vind ik ook weer niet heel subtiel van je, net nu ik voor het eerst mijn lijf weer even wat bloter laat zien buiten. Zucht, moedeloos word ik er van. Ik weet nu niet of ik eerst langs die psycholoog moet of toch maar eerst die kilo's er af moet gaan eten. Wat denk jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word op dit moment door google bedreigd met echtscheiding, ontslag of burenruzie. Gelukkig wordt er juridische steun geboden en therapie tegen de te verwachten depressie, maar ik mag dan zélf weer niet op die advertenties klikken, dus ik weet het ook niet meer. Sorry, je zei?
      *trekt de prosecco open*

      Verwijderen
    2. Ik heb net even op "het einde is nabij" geklikt. Bijzonder interessant. En hopelijk lucratief voor jou.

      Verwijderen
    3. Vertel, het einde waarvan?

      En kijk nou, "Inkomsten 0". Oplichters.

      Verwijderen
  3. Ik zie ook reclame staan....iets over een slechte adem en iets over alcohol testen....wat een gelul. Sinds ik al jaren niet meer rook heb ik een adem die ruikt naar viooltjes en alcohol drink ik niet ivm de borstvoeding. Samengevat...wat een dom gezwets van Google.

    BeantwoordenVerwijderen

Feedback, van welke aard dan ook, is welkom. Try me.